Het probleem zit in de kantoorgegevens die zijn gekoppeld aan het advies. Als u klikt op Advies > Wijzigen adviseur van huidig advies dan ziet u dat uw naam er staat als bestaande adviseur. Maar er staat geen bedrijfsnaam bij. Die gegevens wordt ...
Situatie: Klant heeft een nieuwe licentie maar de offertes komen nog op de oude bedrijfsnaam binnen. Bij Advies/ Wijzigen adviseur huidige advies/ aanpassen adviseur + ok. Nu kan de aanvraag verstuurd worden met de nieuwe licentie.
Onderstaande uitleg gaat er vanuit dat de verschillende adviseurs werken met dezelfde, gedeelde, database. Zonder het inregelen van autorisatie zijn alle klanten en adviezen zichtbaar en aanpasbaar voor alle adviseurs. Met extra aanpassingen kun je ...
Stappen om persoonsgegevens te wijzigen: Log in op Adviesbox Zorg ervoor dat je bent ingelogd met een account dat toegang heeft tot de beheeropties. Ga naar het menu Onderhoud Klik in het hoofdmenu van Adviesbox op Onderhoud. Selecteer Beheer ...
De licentie voor Adviesbox is niet pc gebonden maar Adviseurs gebonden. U kunt deze op meerdere systemen installeren. De adviezen worden echter lokaal in een database op de pc opgeslagen en zullen standaard niet op andere systemen te zien zijn. Door ...