Wat kan ik doen als het afdrukrapport een foutmelding geeft waarin staat dat het sjabloon niet gevonden kan worden?

Wat kan ik doen als het afdrukrapport een foutmelding geeft waarin staat dat het sjabloon niet gevonden kan worden?

Deze melding kan optreden indien de database overgezet wordt van een oude PC. In de database wordt het pad naar het sjabloon opgeslagen, wat op uw nieuwe installatie op een iets andere locatie staat.

1.      Start Adviesbox op en open een willekeurig advies.

2.      Navigeer naar "Afdrukken">"Rapport">"Instellingen>Onderhoud Sjablonen"


    

3.      Kies het groene plusje om een navigatievenster te openen om de nieuwe locatie in te stellen.

4.      Navigeer in het nieuwe venstertje naar "C:\Program Files (x86)\Hypobox\Bin\XX",selecteer hier het "FinancieelPlan.dot" en kies openen. Adviesbox zal een nieuwe regel aanmaken met het pad wat u zojuist heeft geselecteerd.



5.      Vul de ontbrekende velden in en zet het vinkje aan bij het nieuw toegevoegde sjabloon.

      


Adviesbox zal voortaan het nieuw ingestelde sjabloon hanteren en de rapportages weer kunnen genereren.