De foutmelding wijst op een niet-kritieke fout die mogelijk heeft geleid tot een beschadigde of onvolledige rapportenstructuur.
Mogelijke oplossing:
Open het Configuratiescherm.
Druk op Start, typ Configuratiescherm, en open het.
Navigeer naar Programma's en onderdelen.
Klik op Programma’s > Programma's en onderdelen.
Zoek Microsoft Office in de lijst van geïnstalleerde programma’s.
Klik met de rechtermuisknop en kies Wijzigen.
Er opent een venster met herstelopties.
Kies het type herstel:
Snelle Herstel: Snel, geen internet nodig.
Online Herstel: Grondiger, vereist internetverbinding.
Volg de stappen en laat het herstel voltooien.
Wacht tot het proces is voltooid (kan 5–15 minuten duren bij Online Herstel).
Opmerking:
Herstart de computer na afloop.

Installeer de nieuwste update van Adviesbox.
Als het probleem blijft optreden, voer dan de onderstaande handelingen uit via de volgende link:
Voor vragen bel onze ServiceDesk op: 0182-200309 of neem contact op met de systeembeheerder.