Invalid procedure call or argument

Invalid procedure call or argument

Bij het aanklikken van de afdrukknop kan er een foutmelding optreden.
Deze foutmelding kan ook zichtbaar worden bij het openen van HDN-berichten.

Het lijkt erop dat er een printer wordt gebruikt die geen A4-formaat papier ondersteunt. 
Meestal gebeurt dit wanneer een labelprinter als standaardprinter is ingesteld in Windows.

Dit kan worden aangepast via
Printers en Scanners in het Windows startmenu.




Maak eerst een andere printer (niet de juiste standaardprinter) tijdelijk de standaardprinter.
Stel daarna de juiste printer opnieuw in als standaardprinter.

Na het uitvoeren van deze stappen hoort het probleem in Adviesbox verholpen te zijn.

Let op:
Dit zijn aanpassingen binnen het systeem.
Voor verdere ondersteuning is het raadzaam contact op te nemen met de systeembeheerder.

Klik op de link hieronder en volg de stappen als het probleem blijft bestaan. 
Handleiding: https://support.adviesbox.nl/portal/nl/kb/articles/fout-bij-openen-van-overzichten-in-adviesbox


Voor vragen bel onze ServiceDesk op: 0182-200309 of neem contact op met de systeembeheerder.