Invalid procedure call or argument

Invalid procedure call or argument

Bij het aanklikken van de afdrukknop kan er een foutmelding optreden.
Deze foutmelding kan ook zichtbaar worden bij het openen van HDN-berichten.

Het lijkt erop dat er een printer wordt gebruikt die geen A4-formaat papier ondersteunt. 
Meestal gebeurt dit wanneer een labelprinter als standaardprinter is ingesteld in Windows.

Dit kan worden aangepast via
Printers en Scanners in het Windows startmenu.




Maak eerst een andere printer (niet de juiste standaardprinter) tijdelijk de standaardprinter.
Stel daarna de juiste printer opnieuw in als standaardprinter.

Na het uitvoeren van deze stappen hoort het probleem in Adviesbox verholpen te zijn.

Let op:
Dit zijn aanpassingen binnen het systeem.
Voor verdere ondersteuning is het raadzaam contact op te nemen met de systeembeheerder.

Klik op de link hieronder en volg de stappen als het probleem blijft bestaan. 
Handleiding: https://support.adviesbox.nl/portal/nl/kb/articles/fout-bij-openen-van-overzichten-in-adviesbox


Voor vragen bel onze ServiceDesk op: 0182-200309 of neem contact op met de systeembeheerder.




    • Related Articles

    • Melding: Invalid procedure call or argument

      Neemt u contact op met de Servicedesk tel. 0182-200300
    • Type Mismatch bij samenstellen rapport

      De foutmelding wijst op een niet-kritieke fout die mogelijk heeft geleid tot een beschadigde of onvolledige rapportenstructuur. Mogelijke oplossing: Open het Configuratiescherm. Druk op Start, typ Configuratiescherm, en open het. Navigeer naar ...
    • Waarom is een Office-pakket nodig voor het genereren van rapporten in Adviesbox

      Inleiding: Bij het gebruik van Adviesbox is het essentieel om een Office-pakket geïnstalleerd te hebben op je computer. Dit is nodig om rapporten en documenten zoals adviezen, klantoverzichten en financiële analyses correct te kunnen genereren. Dit ...
    • Melding: Invalid Class String

      De gegevens impliceren dat de installatie van de software of de software-updates niet juist verlopen is. Door een eenvoudige handeling uit te voeren kunt u dit probleem oplossen.  Volgt u hiervoor het onderstaande stappenplan. (Componenten ...
    • Fout bij openen van overzichten in Adviesbox

      De foutmelding wijst op een niet-kritieke fout die mogelijk heeft geleid tot een beschadigde of onvolledige rapportenstructuur. Mogelijke oplossing: Open het Configuratiescherm. Druk op Start, typ Configuratiescherm, en open het. Navigeer naar ...