1. Standaardprinter aanpassen naar een A4-printer
Open het Startmenu
Klik op de Windows Startknop (onderaan links op je scherm).
Navigeer naar Instellingen
Typ Instellingen in de zoekbalk en klik vervolgens op Instellingen.

Open Bluetooth en Apparaten.
Klik in het instellingenmenu op Bluetooth en Apparaten.
Klik op Printers en scanners
Selecteer aan de rechterkant op Printers en scanners.

Selecteer je A4-printer
Zoek in de lijst naar je A4-printer.
Als je A4-printer nog niet in de lijst staat, zorg er dan voor dat deze correct is aangesloten en geïnstalleerd.
Stel de A4-printer in als standaard
Klik op de naam van je A4-printer en selecteer Instellen als standaard.
Dit zorgt ervoor dat de A4-printer wordt gebruikt als de standaardprinter voor je documenten.

2. Adviesbox herstarten
Sluit Adviesbox af.
Zorg ervoor dat Adviesbox volledig is afgesloten.
Dit kun je doen door in de rechterbovenhoek op het kruisje te klikken of via het taakbeheer Adviesbox te sluiten.

Herstart Adviesbox
Open Adviesbox opnieuw door het icoon op je bureaublad of via het startmenu te klikken.
3. Controleer of het probleem is opgelost.
Probeer opnieuw een rapport te genereren of een overzicht te maken.
Het zou nu zonder de foutmelding moeten werken, aangezien de A4-printer nu als standaardprinter is ingesteld.