Inleiding
In dit artikel staat uitgelegd hoe je als beheerder een nieuwe medewerker kunt toevoegen, zodat hij/zij toegang heeft tot Adviesbox.
Per medewerker een licentie
Om een nieuwe medewerker toe te voegen heb je een licentie nodig. In de contract-app op het scherm Licenties staat hoeveel licenties er nog beschikbaar zijn. Heb je nog een licentie beschikbaar? Dan kun je de medewerker opvoeren in het scherm Medewerkers.
Medewerker toevoegen
Op het scherm Medewerkers in de contract-app kun je een nieuwe medewerker toevoegen.
Stap 1: Nieuwe medewerker toevoegen
Klik op de knop + Nieuwe medewerker toevoegen.
Stap 2: Gegevens invullen
Vul de gegevens in de pop-up Nieuwe medewerker toevoegen in.
Deze pop-up bestaat uit de onderdelen Persoonsgegevens, Contactgegevens en Licentiegegevens.
Geef bij het onderdeel Licentiegegevens aan van welke licentie hij/zij gebruik gaat maken en bij welke vestiging(en) en gebruikersgroep(en) de medewerker hoort.
Stap 3: Registratiemail verzenden
Als je de medewerker wilt uitnodigen, klik dan op de knop Registratiemail verzenden. De medewerker ontvangt dan een mail met een link om een account aan te maken.
Stap 4: Account aanmaken
Deze stap voert de nieuwe medewerker uit. De medewerker opent de link uit de mail en volgt vervolgens de stappen om een account aan te maken en kan aan de slag met Adviesbox.
Klik
hier voor een kort stappenplan die je kunt gebruiken bij het aanmaken van je account.