Welk e-mailadres wordt via HDN meegestuurd met de aanvraag?
In de HDN aanvraag wordt uw "E-mailadres voor rapportage" meegestuurd. Deze kunt u zelf instellen via menu Onderhoud - Beheer licenties.
Het betreft dus niet het e-mailadres licentie welke u ook ziet in dit scherm, maar welke u niet zelf kunt aanpassen.
Als u het gewenste e-mailadres voor rapportage heeft ingesteld maar toch nog terugkoppeling ontvangt op een ander e-mailadres, dan zal de betreffende maatschappij een verkeerd e-mailadres in haar eigen administratie hebben en gebruiken. U kunt dan de maatschappij direct verzoeken dit in hun administratie te wijzigen.
Related Articles
HDN-aanvraag opnieuw versturen
ga naar het tabblad klanten kopieer de aanvraag via kopiëren evt. wijzigingen doorvoeren verstuur opnieuw de aanvraag voor het versturen krijg je de onderstaande melding: Bij de eerste optie wordt er een wijziging verstuurd op de lopende aanvraag. ...
Hoe kan ik een hypotheekvoorstel per e-mail naar de geldverstrekker versturen?
In het Voorstel gaat u naar linksboven Advies > Exporteren en e-mailen. In onderstaand scherm geeft u aan het e-mailadres of het anoniem moet ja/nee. HDNschema valideren ja/nee :> Verstuur.
Veelgestelde vragen over HDN
Inleiding Binnen het HDN traject is het vaak onduidelijk wat de status precies is, wie er toegang toe heeft en wie er iets aan zal kunnen doen. Dit artikel streeft er naar deze onduidelijkheden weg te nemen en een houvast te bieden. Veelgestelde ...
Wat kan ik doen als de HDN-statusmeldingen op het verkeerde e-mailadres binnenkomen?
U gaat naar Onderhoud > Beheer Licenties/ Email aanpassen bij E-mailadres voor rapportage.
Is mijn HDN aanvraag verstuurd?
Raadpleeg allereerst het HDN scherm (HDN > Verzenden / Ontvangen). Hier kan je een Richting en een Naam van de ontvangende partij vinden. Onder Richting kunnen we 3 statussen ontvangen: Verzonden - Als deze status er staat kan je er vanuit gaan dat ...