Waar kan ik een omschrijving van een advies invullen?
Je kunt als volgt een omschrijving van een advies invullen:
- Ga naar de advies-app en open het adviesdossier.
- In de dossierbalk open je het menu Dossier.
- Vervolgens kies je de optie Omschrijving advies.
- Er verschijnt een pop-up waar je een Korte omschrijving, een Lange omschrijving en het Extern adviesnummer kunt invullen.
Related Articles
Gebruikersinstructie: Advies uitwisselen (exporteren) tussen lokale en online Adviesbox
Deze gebruikersinstructie beschrijft het uitwisselen van adviezen tussen Adviesbox Online en Adviesbox Classic. De koppeling werkt momenteel enkel voor individuele dossiers en beide kanten op. Exporteren vanuit Adviesbox Online: 1. Open het dossier ...
Waar kan ik bij een bestaande klant een nieuw dossier toevoegen?
Een nieuw dossier toevoegen Voor een bestaande klant voeg je als volgt een nieuw dossier toe: Ga naar de advies-app. Zoek in de zoekbalk de klant. Als de klant gevonden is, dan klik je op de gegevens van de klant. Er verschijnt een pop-up met een ...
Een tussenpersoonnummer (agentnummer) instellen
Inleiding In dit artikel lees je hoe je in Adviesbox een agentnummer kan toevoegen voor een maatschappij. Autorisatieniveau In Adviesbox Online heb je verschillende niveaus van instellingen. Je kan voor de hele organisatie het agentnummer voor een ...
Algemene informatie over de advies-app
Inleiding Hier lees je algemene informatie over de app Advies, zoals het startscherm, de onderdelen in deze applicatie en de dossierbalk. Startscherm Advies Nieuwe klant Met de knop + Nieuwe klant kun je een nieuwe klant toevoegen. Als je op de knop ...
Hoe verwijder ik een klant en/of dossier?
Je verwijdert een klant en/of dossier op de volgende manier: Ga naar de advies-app. Zoek in de zoekbalk de klant op waarvan je de klantgegevens en/of een adviesdossier wilt verwijderen. Als de klant gevonden is, dan kun je de klantgegevens ...