“Out of string space” bij het versturen van een document via HDN
Samenvatting
Bij het genereren of vullen van een XML-bericht kan de foutmelding Out of string space optreden. Deze fout duidt op onvoldoende beschikbare geheugenruimte voor het aanmaken van een HDN bericht. De oorzaak is vrijwel altijd dat het document dat geüpload wordt te groot is. De oplossing is om het document dat te groot is eerst te verkleinen voordat deze verzonden gaat worden.
Symptomen
Related Articles
Koppeling: XML export voor MyView
1 Inleiding Dit document beschrijft in het kort de mogelijkheid om een XML bericht vanuit Adviesbox met de de standaard XML koppeling te exprorteren naar MyView. We maken hierbij gebruik van de standaard adviesboxfunctionaliteit. Voor de algemene ...
Veelgestelde vragen over HDN
Inleiding Binnen het HDN traject is het vaak onduidelijk wat de status precies is, wie er toegang toe heeft en wie er iets aan zal kunnen doen. Dit artikel streeft er naar deze onduidelijkheden weg te nemen en een houvast te bieden. Veelgestelde ...
Waarom krijg ik van ING via HDN het statusbericht: "Offerteaanvraag niet te verwerken, zie toelichting"?
Soms wordt een hypotheek aanvraag succesvol naar de ING gestuurd, maar sturen zij een HDN Status bericht terug: "Offerteaanvraag niet te verwerken, zie toelichting". De toelichting is dan alleen: "Uw aanvraag kan niet worden ingelezen, controleer de ...
Is mijn HDN aanvraag verstuurd?
Raadpleeg allereerst het HDN scherm (HDN > Verzenden / Ontvangen). Hier kan je een Richting en een Naam van de ontvangende partij vinden. Onder Richting kunnen we 3 statussen ontvangen: Verzonden - Als deze status er staat kan je er vanuit gaan dat ...
Kan ik bij het versturen van een HDN-aanvraag alleen kiezen voor Aanvraag naar notaris?
Wellicht is er al een HDN aanvraag gedaan binnen dit advies. Kies voor menu Advies - 'Opslaan als nieuw advies' en geef het nieuwe advies een herkenbare naam. Als u nu van tabblad wisselt en weer naar tabblad (HDN) Aanvraag gaat kunt u dan weer de ...