Node kon niet worden geactiveerd
Melding:
HS926: Node kon niet worden geactiveerd.
Reden: Er is een onverwachte fout opgetreden. Operation returned an invalid status code 'NotFound'
Dit geeft aan dat de betreffende node niet gevonden kan worden in het systeem of niet gekoppeld is met de softwareleverancier.
Als er tijdens het proces problemen optreden, neem dan contact op met de Servicedesk via 0182-200309 of helpdesk@intersoftware.nl.
Related Articles
HDN certificaat koppelen aan Adviesbox_Saas
1. HDN app installeren Om te beginnen moet de HDN software geïnstalleerd worden. Ga naar https://certificaten.hdn.nl/webcert.php. Uitzondering: Als er spake is van een serverinstallatie, dan download je de app via ...
HDN-certificaat verlengen en koppelen in Adviesbox
Voor de verlenging van een HDN-certificaat zijn er meestal enkele belangrijke stappen om te volgen. HDN-certificaten worden gebruikt voor beveiligde gegevensuitwisseling en het verlengen ervan is essentieel om een veilige verbinding te behouden. ...
Back-up maken van het HDN-certificaat
Voor de verlenging van een HDN-certificaat zijn er meestal enkele belangrijke stappen om te volgen. HDN-certificaten worden gebruikt voor beveiligde gegevensuitwisseling en het verlengen ervan is essentieel om een veilige verbinding te behouden. 1. ...
HDN-certificaat back-up terugzetten
Wanneer een HDN-certificaat beschikbaar is maar niet gekoppeld aan het HDN-nummer in de HDN-App, volg dan onderstaande stappen om dit te koppelen door de back-up terug te zetten. Hierdoor kan een nieuwe back-up worden aangemaakt en het verloop van ...
Verbinding met de HDN Proxy API
De melding: ERROR: HS924: De actie 'node activeren' is afgebroken. geeft aan dat de actie 'node activeren' niet is gelukt omdat er geen verbinding kon worden gemaakt met de HDN Proxy API. Mogelijke oorzaken en stappen om dit probleem te verhelpen ...