Node kon niet worden geactiveerd
Melding:
HS926: Node kon niet worden geactiveerd.
Reden: Er is een onverwachte fout opgetreden. Operation returned an invalid status code 'NotFound'
Dit geeft aan dat de betreffende node niet gevonden kan worden in het systeem of niet gekoppeld is met de softwareleverancier.
Als er tijdens het proces problemen optreden, neem dan contact op met de Servicedesk via 0182-200309 of helpdesk@intersoftware.nl.
Related Articles
HDN-certificaat back-up terugzetten
Wanneer een HDN-certificaat beschikbaar is maar niet gekoppeld aan het HDN-nummer in de HDN-App, volg dan onderstaande stappen om dit te koppelen door de back-up terug te zetten. Hierdoor kan een nieuwe back-up worden aangemaakt en het verloop van ...
Verbinding met de HDN Proxy API
De melding: ERROR: HS924: De actie 'node activeren' is afgebroken. geeft aan dat de actie 'node activeren' niet is gelukt omdat er geen verbinding kon worden gemaakt met de HDN Proxy API. Mogelijke oorzaken en stappen om dit probleem te verhelpen ...
Aanvraag niet te verwerken
Na het indienen van een aanvraag is het mogelijk dat er een statusmelding terugkomt waarin aangegeven wordt dat de aanvraag niet te verwerken is. Wat betekent "Aanvraag niet te verwerken"? Wanneer u de melding "Aanvraag niet te verwerken" ontvangt, ...
HDN-aansluitnummer niet geregistreerd in poortwachter
Wanneer deze statusmelding verschijnt betekent dat het HDN-aansluitnummer nog niet bekend of geregistreerd is bij de serviceprovider of geldverstrekker. Mogelijke oorzaken zijn: Een verlopen of ongeldig HDN-certificaat. Het HDN-nummer van de ...
Waarom krijg ik van ING via HDN het statusbericht: "Offerteaanvraag niet te verwerken, zie toelichting"?
Soms wordt een hypotheek aanvraag succesvol naar de ING gestuurd, maar sturen zij een HDN Status bericht terug: "Offerteaanvraag niet te verwerken, zie toelichting". De toelichting is dan alleen: "Uw aanvraag kan niet worden ingelezen, controleer de ...