Melding: ClassFactory kan aangevraagde klasse niet leveren

Melding: ClassFactory kan aangevraagde klasse niet leveren

De gegevens impliceren dat de installatie van de software of de software-updates niet juist verlopen is. Door een eenvoudige handeling uit te voeren kunt u dit probleem oplossen. 

Volgt u hiervoor alstublieft het onderstaande stappenplan. 

1.   Indien u Adviesbox open heeft staan, sla dan uw advies op en sluit Adviesbox.

2.   Controleer of u bent ingelogd met een account dat administrator rechten heeft. Bij een standaard installatie van Windows (Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 en Windows 10) heeft u deze rechten. Indien u gebruik maakt van een serverinstallatie kunt u dit bericht doorzenden naar uw systeembeheerder.

3.   Navigeer in Windows naar “Start > Alle apps  > Intersoftware” en selecteer hier de optie “Componenten registreren”.

      N.B. In oudere versies van Windows selecteert u in plaats van "Alle apps" de optie "Alle programma's".

4.   Wanneer u deze optie aanklikt zal Adviesbox zichzelf repareren. Houdt u er rekening mee dat dit proces een aantal minuten kan duren, afhankelijk van de snelheid van uw PC.

Nadat de reparatie is afgerond, zal het probleem naar verwachting zijn opgelost.

Indien het probleem na de reparatie niet is opgelost of wanneer zich andere problemen voordoen verzoek ik u vriendelijk telefonisch contact met ons op te nemen op het onderstaande telefoonnummer.

Service desk Tel. 0182-200300