Volgt u hiervoor het onderstaande
stappenplan.(Componenten registreren)
1. Indien je Adviesbox open hebt staan, sla dan je advies op en sluit Adviesbox.
2. Controleer of je bent ingelogd met een account dat
administrator rechten heeft. Bij een standaard installatie van Windows (Windows
Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 en Windows 10) heb je deze rechten.
Indien je gebruik maakt van een serverinstallatie kun je dit bericht doorzenden
naar uw systeembeheerder.
3. Navigeer in Windows naar “Start > Alle apps >
Intersoftware” en selecteer hier de optie “Componenten registreren”.
N.B. In oudere versies van
Windows selecteert u in plaats van "Alle apps" de optie "Alle
programma's".
4. Wanneer je deze optie aanklikt zal Adviesbox zichzelf
repareren. Hou er rekening mee dat dit proces een aantal minuten kan duren,
afhankelijk van de snelheid van je PC.
Nadat de reparatie is afgerond, zal het probleem naar verwachting zijn
opgelost