De gegevens impliceren dat de installatie van de software of de
software-updates niet juist verlopen is. Door een eenvoudige handeling uit te
voeren kunt u dit probleem oplossen.
Volgt u hiervoor alstublieft
het onderstaande stappenplan.
1. Indien u Adviesbox open heeft staan, sla dan uw
advies op en sluit Adviesbox.
2. Controleer of u bent ingelogd met een account dat
administrator rechten heeft. Bij een standaard installatie van Windows (Windows
Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 en Windows 10) heeft u deze rechten.
Indien u gebruik maakt van een serverinstallatie kunt u dit bericht doorzenden
naar uw systeembeheerder.
3. Navigeer in Windows naar “Start > Alle apps >
Intersoftware” en selecteer hier de optie “Componenten registreren”.
N.B. In oudere versies van
Windows selecteert u in plaats van "Alle apps" de optie "Alle
programma's".
4. Wanneer u deze optie aanklikt zal Adviesbox zichzelf
repareren. Houdt u er rekening mee dat dit proces een aantal minuten kan duren,
afhankelijk van de snelheid van uw PC.
Nadat de reparatie is afgerond, zal het probleem naar verwachting zijn
opgelost.
Indien het
probleem na de reparatie niet is opgelost of wanneer zich andere problemen
voordoen verzoek ik u vriendelijk telefonisch contact met ons op te nemen op
het onderstaande telefoonnummer.
Service desk Tel.
0182-200300