Kritieke fout op Acceptatie

Kritieke fout op Acceptatie

Bij het klikken op het acceptatiebutton kan het voorkomen dat er een kritieke fout optreedt.
Hieronder enkele stappen om het handmatig op te lossen. 



1. Klik op de Zelf oplossen in het scherm en voer een componenten registratie uit.

Opmerking:
Na het uitvoeren van een componentenregistratiescan kan het voorkomen dat het proces niet volledig wordt voltooid, waardoor de kritieke foutmelding in beeld blijft bij het klikken op de acceptatiebutton.
Dan kan er handmatig een scan gedaan worden. 


2. Klik op de Start-knop, typ cmd of opdrachtprompt in de zoekbalk, klik met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt in de resultaten.
    Kies Als administrator uitvoeren en bevestig vervolgens met Ja in het venster van Gebruikers-accountbeheer om de opdrachtprompt met beheerdersrechten te openen.

Opmerking:
De opdrachtprompt in Windows, ook bekend als de command prompt of cmd, is een ingebouwde tool waarmee acties op de computer kunnen worden uitgevoerd via tekstinvoer.



3. kopieer regel: regsvr32 "C:\Program Files (x86)\Hypobox\Bin\HypoboxAcceptatie.ocx" plak deze in het opdrachtpromptmenu. 
    Druk daarna op Enter. 

Opmerking: 
Er verschijnt een pop-up dat de handmatige scan geslaagd is. Klik op OK.



4. kopieer regel: regsvr32 "C:\Program Files (x86)\Hypobox\Bin\HypoboxApplication.dll" plak deze in het opdrachtpromptmenu. 
    Druk daarna op Enter.

Opmerking: 
Er verschijnt een pop-up dat de handmatige scan geslaagd is. Klik op OK.
Na het uitvoeren van deze handeling hoeft er geen automatische componenten registratie meer uitgevoerd te worden. 

   

5. controleer of de acceptatiebutton werkt.

Voor vragen of ondersteuning bel onze ServiceDesk op: 0182-200309 of neem contact op met de systeembeheerder.



    • Related Articles

    • Wat moet ik doen als ik een kritieke fout krijg bij het opstarten?

      Volgt u hiervoor het onderstaande stappenplan. 1. Indien u Adviesbox open heeft staan, sla dan uw advies op en sluit Adviesbox. 2. Controleer of u bent ingelogd met een account dat Administrator rechten heeft. Bij een standaard installatie van ...
    • Foutmeldingen bij opstarten of gebruik van Adviesbox

      Inleiding Krijg je een foutmelding bij het opstarten of tijdens normaal gebruik van Adviesbox? Vaak komt dit doordat één of meerdere softwarecomponenten opnieuw geregistreerd moeten worden. In dit artikel lees je stap voor stap hoe je dit oplost. ...
    • Foutmelding bij openen advies: "Fout bij inlezen advies" of "Niet te openen"

      Wanneer je bij het openen van een advies de melding "Fout bij inlezen advies" of "Niet te openen" krijgt, wijst dit meestal op een beschadiging in de database. Wat kun je doen? Omdat dit een technisch probleem betreft, is het niet zelf op te lossen. ...
    • Fout bij openen van overzichten in Adviesbox

      De foutmelding wijst op een niet-kritieke fout die mogelijk heeft geleid tot een beschadigde of onvolledige rapportenstructuur. Mogelijke oplossing: Open het Configuratiescherm. Druk op Start, typ Configuratiescherm, en open het. Navigeer naar ...
    • Waarom worden de velden niet gevuld bij Acceptatie?

      In het Voorstel was de 1e maatschappijkeuze Onafhankelijk en daarna is de Maatschappij gekozen. Daar is achter te komen door op Wijzigen te klikken dan ziet men de 1e invoer. Alles verwijderen en opnieuw invoeren is de oplossing.