Korte toelichting op de contract-app

Korte toelichting op de contract-app

Inleiding

In dit artikel lees je wat je in de contract-app als beheerder kunt inzien en inregelen. Allereerst staan kort de schermen in deze app beschreven en vervolgens wordt een aantal schermen extra toegelicht.

Opbouw contract-app

De contract-app bestaat uit de volgende schermen:
  1. Contract: inzage in contract- en organisatiegegevens en je kunt hier een bedrijfslogo toevoegen.
  2. Licenties: overzicht van het aantal licenties die in gebruik zijn en die nog beschikbaar zijn.
  3. Vestigingen: overzicht van alle vestigingen en je kunt hier vestigingen toevoegen, verwijderen en bewerken.
  4. Medewerkers: overzicht (in)actieve medewerkers en je kunt hier medewerkers toevoegen, koppelen aan gebruikersgroepen en toegangsrechten klanten inregelen.
  5. Gebruikersgroepen: overzicht van alle gebruikersgroepen en je kunt hier gebruikersgroepen aanmaken, verwijderen en beheren.
  6. HDN nodenummer: hier kun je het HDN aansluitnummer toevoegen en inzien.

Scherm Vestigingen

  1. Op dit scherm staat een overzicht van alle vestigingen en per vestiging de adres- en contactgegevens. 
  2. Je kunt hier nieuwe vestigingen toevoegen, verwijderen, vestigings- en contactgegevens aanpassen.
  3. Eén vestiging is de hoofdvestiging. Je kunt niet meerdere hoofdvestigingen hebben.
  4. Er is een aantal verplichte velden, waaronder het AFM-vergunningsnummer. Dit nummer hebben we nodig voor het HDN-verkeer.

Scherm Medewerkers

  1. Op dit scherm zie je welke medewerkers er zijn toegevoegd inclusief persoons-, contact- en licentiegegevens. 
  2. Je kunt voor elke medewerker de persoons-, contact- en licentiegegevens aanpassen. 
  3. Je kunt hier ook medewerkers toevoegen en op niet-actief zetten. 
  4. Elke actieve medewerker is gekoppeld aan een licentie en een of meerdere vestigingen en gebruikersgroepen. 
  5. Als je een nieuwe medewerker hebt toegevoegd en alle benodigde gegevens hebt ingevuld, dan kun je klikken op de knop Registratiemail verzenden. De medewerker ontvangt dan een mail op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het onderdeel Contactgegevens. In deze mail staat een link om een account aan te maken. 
Onderdeel Licentiegegevens
  1. In dit onderdeel koppel je een (nieuwe) medewerker aan een licentie en een of meerdere vestigingen en gebruikersgroepen. Daarnaast stel je de toegangsrechten tot klanten en dossiers in.
  2. Een medewerker krijgt alleen toegang tot productonderdelen (apps) als hij daartoe toegang heeft vanuit zijn gekoppelde licentie én gekoppelde gebruikersgroep(en).
  3. De medewerker ziet in Adviesbox alleen de apps waar hij autorisatie voor heeft. 

Scherm Gebruikersgroepen

  1. Op dit scherm zie je welke gebruikersgroepen er al zijn opgevoerd en kun je gebruikersgroepen toevoegen, verwijderen en beheren.
  2. Elke gebruikersgroep heeft een eigen groepsnaam, eventueel een beschrijving en geeft toegang tot een of meerdere apps.
  3. Je kunt meerdere gebruikersgroepen aanmaken en koppelen aan een medewerker.


    • Related Articles

    • Korte toelichting op de documenten-app

      Inleiding In dit artikel lees je een korte toelichting op de documenten-app. Opbouw Documenten De app Documenten bestaat uit: een Startscherm Documentbeheer Startscherm Het startscherm bestaat uit een zoekbalk en een overzicht van de laatst geopende ...
    • Korte toelichting op de producten-app

      Inleiding In dit artikel lees je een korte uitleg over de producten-app. In deze app kun je de hypotheekrentes en -voorwaarden van de verschillende partijen bekijken en vergelijken. Beschikbare rente- en voorwaardenoverzichten Rentes & voorwaarden ...
    • Korte toelichting op de HDN Dossier-app

      Inleiding In de app HDN Dossier kun je hier de status van de aanvraag bekijken. De opvolging van de aanvraag doen, zoals documenten voor de stukkenlijst aanleveren aan aanbieder. En documenten van de aanbieder ontvangen. In dit artikel lees je eerst ...
    • Korte toelichting op de instellingen-app

      Inleiding In dit artikel lees je wat je in de instellingen-app kunt inzien en inregelen. Instellingen Om naar instellingen te gaan, kun je via het hoofdportaal naar de app gaan of rechtstreeks via https://instellingen.adviesbox.nl. Hiervoor moet je ...
    • Algemene informatie over de advies-app

      Inleiding Hier lees je algemene informatie over de app Advies, zoals het startscherm, de onderdelen in deze applicatie en de dossierbalk. Startscherm Advies Nieuwe klant Met de knop + Nieuwe klant kun je een nieuwe klant toevoegen. Als je op de knop ...