Wat kan ik doen als de knop OK bij versturen van de stukken via HDN buiten beeld valt?
De lijst met de versturen stukken via HDN, via een 'aanvraag document' bericht, is zo lang dat de OK knop onderin buiten beeld valt.
De stukken kunnen dan alsnog verstuurd worden via de toetscombinatie alt-o.
Dit heeft hetzelfde effect als klikken op de OK knop.
Related Articles
Veelgestelde vragen over HDN
Inleiding Binnen het HDN traject is het vaak onduidelijk wat de status precies is, wie er toegang toe heeft en wie er iets aan zal kunnen doen. Dit artikel streeft er naar deze onduidelijkheden weg te nemen en een houvast te bieden. Veelgestelde ...
HDN-aanvraag opnieuw versturen
ga naar het tabblad klanten kopieer de aanvraag via kopiëren evt. wijzigingen doorvoeren verstuur opnieuw de aanvraag voor het versturen krijg je de onderstaande melding: Bij de eerste optie wordt er een wijziging verstuurd op de lopende aanvraag. ...
Kan ik bij het versturen van een HDN-aanvraag alleen kiezen voor Aanvraag naar notaris?
Wellicht is er al een HDN aanvraag gedaan binnen dit advies. Kies voor menu Advies - 'Opslaan als nieuw advies' en geef het nieuwe advies een herkenbare naam. Als u nu van tabblad wisselt en weer naar tabblad (HDN) Aanvraag gaat kunt u dan weer de ...
Is mijn HDN aanvraag verstuurd?
Raadpleeg allereerst het HDN scherm (HDN > Verzenden / Ontvangen). Hier kan je een Richting en een Naam van de ontvangende partij vinden. Onder Richting kunnen we 3 statussen ontvangen: Verzonden - Als deze status er staat kan je er vanuit gaan dat ...
Wat kan ik doen als ik de HDN-melding krijg: 'Maximum van 5 regels toelichting overschreden'?
Het gaat om de aanvullende gegevens op tabblad Aanvraag - Lening. In een HDN bericht is ruimte voor 5 x 69, dus 345 tekens. Als u de aanvullende gegevens inkort dan kan de aanvraag verstuurd worden.