Hoe verwijder ik een klant en/of dossier?

Hoe verwijder ik een klant en/of dossier?

Je verwijdert een klant en/of dossier op de volgende manier:
  1. Ga naar de advies-app.
  2. Zoek in de zoekbalk de klant op waarvan je de klantgegevens en/of een adviesdossier wilt verwijderen.
  3. Als de klant gevonden is, dan kun je de klantgegevens verwijderen door op het icoontje met het prullenbakje te klikken. Alle onderliggende dossiers worden dan ook verwijderd.
  4. Wil je de klant niet verwijderen, maar wel een of meerdere dossiers? Dan klik je op de gegevens van de klant. Er verschijnt een pop-up. Klik op het icoontje met het prullenbakje om een of meerdere dossiers te verwijderen.












Let op: een dossier moet de status afgerond of vervallen hebben. Het kan zijn dat het dossier nog is gekoppeld aan een of meerdere producten in de app Aanvragen. Dus zorg eerst dat het dossier is afgerond of de status vervallen heeft, daarna kun je het dossier verwijderen.
    • Related Articles

    • Waar kan ik bij een bestaande klant een nieuw dossier toevoegen?

      Een nieuw dossier toevoegen Voor een bestaande klant voeg je als volgt een nieuw dossier toe: Ga naar de advies-app. Zoek in de zoekbalk de klant. Als de klant gevonden is, dan klik je op de gegevens van de klant. Er verschijnt een pop-up met een ...
    • De koppeling naar +Dossier (Finly) instellen

      Inleiding Hieronder vind je de instructie voor het instellen van de koppeling naar +Dossier (Finly). Doorloop deze stappen in Adviesbox Online pas nadat je bericht hebt gekregen dat jouw account voor +Dossier ingeregeld is. De koppeling naar +Dossier ...
    • Korte toelichting op de HDN Dossier-app

      Inleiding In de app HDN Dossier kun je hier de status van de aanvraag bekijken. De opvolging van de aanvraag doen, zoals documenten voor de stukkenlijst aanleveren aan aanbieder. En documenten van de aanbieder ontvangen. In dit artikel lees je eerst ...
    • Een tussenpersoonnummer (agentnummer) instellen

      Inleiding In dit artikel lees je hoe je in Adviesbox een agentnummer kan toevoegen voor een maatschappij. Autorisatieniveau In Adviesbox Online heb je verschillende niveaus van instellingen. Je kan voor de hele organisatie het agentnummer voor een ...
    • Waar kan ik een omschrijving van een advies invullen?

      Je kunt als volgt een omschrijving van een advies invullen: Ga naar de advies-app en open het adviesdossier. In de dossierbalk open je het menu Dossier. Vervolgens kies je de optie Omschrijving advies. Er verschijnt een pop-up waar je een Korte ...