De koppeling naar +Dossier (Finly) instellen
Inleiding
Hieronder vind je de instructie voor het instellen van de koppeling naar +Dossier (Finly). Doorloop deze stappen in Adviesbox Online pas nadat je bericht hebt gekregen dat jouw account voor +Dossier ingeregeld is.
De koppeling naar +Dossier (Finly) instellen
Log in op Adviesbox Online via je gebruikelijke manier.
Open hierna de app
Instellingen.
Navigeer naar
Beheer partijen > Software Koppelingen.
Zet het vinkje achter +Dossier(Finly) aan en open het instellingen verdiepingsveld.
Vul in het instellingen verdiepingsveld het HDN nummer in dat gekoppeld is aan +Dossier(Finly).
Aanvraag via
Als de koppeling aan staat kan deze in het adviesdossier gekozen worden op het scherm
Aanvraag samenstellen.
Navigeer hiervoor naar het scherm
Aanvraag samenstellen en open het verdiepingsveld achter
Aanvraag naar.
Selecteer in het verdiepingsveld
Via +Dossier (Finly), klik op bevestigen en vervolgens kun je het product
via Finly aanvragen.
Related Articles
Een koppeling met Elements toevoegen
Inleiding In dit artikel lees je hoe je de koppeling Elements toevoegt aan Adviesbox Online. Instructie Voeg de koppeling Elements toe Om de koppeling met Elements toe te voegen moet de koppeling eerst ingesteld worden. Dit kan gedaan worden in de ...
Korte toelichting op de HDN Dossier-app
Inleiding In de app HDN Dossier kun je hier de status van de aanvraag bekijken. De opvolging van de aanvraag doen, zoals documenten voor de stukkenlijst aanleveren aan aanbieder. En documenten van de aanbieder ontvangen. In dit artikel lees je eerst ...
Gebruikersinstructie: Advies uitwisselen (exporteren) tussen lokale en online Adviesbox
Deze gebruikersinstructie beschrijft het uitwisselen van adviezen tussen Adviesbox Online en Adviesbox Classic. De koppeling werkt momenteel enkel voor individuele dossiers en beide kanten op. Exporteren vanuit Adviesbox Online: 1. Open het dossier ...
Een tussenpersoonnummer (agentnummer) instellen
Inleiding In dit artikel lees je hoe je in Adviesbox een agentnummer kan toevoegen voor een maatschappij. Autorisatieniveau In Adviesbox Online heb je verschillende niveaus van instellingen. Je kan voor de hele organisatie het agentnummer voor een ...
Hoe verwijder ik een klant en/of dossier?
Je verwijdert een klant en/of dossier op de volgende manier: Ga naar de advies-app. Zoek in de zoekbalk de klant op waarvan je de klantgegevens en/of een adviesdossier wilt verwijderen. Als de klant gevonden is, dan kun je de klantgegevens ...