Hoe kan ik een adviesdossier anoniem versturen?
Inleiding
Je kunt op de volgende manieren een adviesdossier anoniem
versturen:- Direct naar de servicedesk van Adviesbox.
- Het adviesdossier opslaan op je eigen computer en eventueel daarna versturen.
- Het adviesdossier gelijk mailen naar een door jou gekozen
partij.
In deze korte instructie lees je hoe je dit doet.
Een melding maken in Adviesbox
Heb je een vraag voor onze servicedesk dat gaat over een specifiek dossier? Dan kun je een melding maken in Adviesbox en het advies meesturen. De klantgegevens in het advies worden anoniem gemaakt.
- Open het adviesdossier waarover je een vraag hebt.
- Ga in het hoofdmenu naar Help > Melding maken.
- Vervolgens vul je je gegevens in, een omschrijving van je vraag en selecteer Ja bij de vraag Wilt u het advies meesturen?. Het advies wordt dan anoniem gemaakt en meegestuurd.
Het adviesdossier opslaan op je eigen computer
Wil je een adviesdossier eerst opslaan op je computer en op een ander moment bijvoorbeeld nog mailen, dan volg je onderstaande stappen:
1. Open het advies dat je wilt opslaan en ga in het hoofdmenu naar Advies > Exporteren en e-mailen of klik op de knop Exporteren onder het hoofdmenu.
2. Vervolgens geef je o.a. aan dat je het advies niet wilt e-mailen, maar wel het advies anoniem wilt maken en klik je op de knop Exporteer.
3. Daarna kun je het advies (een hbx-bestand) eventueel een andere naam geven en opslaan op je computer.
Het geanonimiseerde adviesdossier per e-mail versturen
1. Open het advies dat je wilt opslaan en ga in het hoofdmenu naar Advies > Exporteren en e-mailen of klik op de knop Exporteren onder het hoofdmenu.
2. In het scherm Exporteer en mail aanvraag geef je aan dat
het advies anoniem moet worden gemaakt, naar welk adres het moet worden
gemaild en voeg je eventueel een omschrijving toe. Als klikt op de knop Verstuur krijg je de melding dat het advies is
geƫxporteerd en gemaild.
3. De ontvanger ontvangt dan in zijn mailbox als bijlage het advies, dit is een hbx-bestand.
Related Articles
Hoe kan ik een XML-koppeling instellen?
De koppeling is in te stellen via menu Onderhoud - Instellingen, (HDN) Koppelingen - XML Koppeling. Zet XML-Koppeling activeren op Ja. Kies een omschrijving naar wens. Dit wordt zichtbaar als menuoptie Exporteren naar <omschrijving>. De exportlocatie ...
Hoe kan een klant de ingevulde online inventarisatie retour sturen ?
Zodra uw klant klaar is met het invullen van de online inventarisatie, wordt deze nog niet automatisch naar u als adviseur teruggestuurd. Uw klant heeft nog de mogelijkheid aanpassingen te doen en de inventarisatie later af te ronden. Zolang uw klant ...
HDN-aanvraag opnieuw versturen
ga naar het tabblad klanten kopieer de aanvraag via kopiëren evt. wijzigingen doorvoeren verstuur opnieuw de aanvraag voor het versturen krijg je de onderstaande melding: Bij de eerste optie wordt er een wijziging verstuurd op de lopende aanvraag. ...
Hoe kan ik het 2e jaar opvoeren van een AOV als sprake is van een broodfonds?
Oorspronkelijke vraag: Een klant van mij is lid van een broodfonds. Het eerste jaar kan ik het opvoeren als een AOV rubriek A, maar hebben jullie een suggestie hoe ik het 2e jaar kan opvoeren? U kunt bij de huidige situatie tabblad AOV een ...
Hoe kan ik een Duokoop invoeren in Adviesbox?
Voor het invoeren van een Duokoop zie bijgevoegde gebruikersinstructie in PDF formaat.