HDN-certificaat back-up terugzetten
Wanneer een HDN-certificaat beschikbaar is maar niet gekoppeld aan het HDN-nummer in de HDN-App, volg dan onderstaande stappen om dit te koppelen door de back-up terug te zetten.
Hierdoor kan een nieuwe back-up worden aangemaakt en het verloop van het huidige HDN-certificaat worden ingezien.
1. Open een webbrowser en vul in de zoekbalk https://certificaten.hdn.nl/webcert.php in en klik op webcert starten om de HDN-App te openen.
Voor de serverinstallatie kan de applicatie worden gedownload via de volgende link: https://applets.hdn.nl/HDNWebCert.exe.
Wanneer deze handeling niet kan worden uitgevoerd, raadpleeg dan de systeembeheerder.
Dit geldt ook wanneer er op een Windows Terminal Server wordt gewerkt.
2. Klik op Backup terugzetten, vervolgens op Open bestand om het bestaande HDN-certificaat te selecteren en voer daarna het Wachtwoord in.
3. Klik op Certificaat importeren.
4. Klik op OK.
Opmerking:
Het HDN-certificaat is nu gekoppeld aan het HDN-nummer in de HDN-App.

Voor vragen of ondersteuning bel onze ServiceDesk op: 0182-200309 of neem contact op met de systeembeheerder.
Related Articles
Back-up maken van het HDN-certificaat
Voor de verlenging van een HDN-certificaat zijn er meestal enkele belangrijke stappen om te volgen. HDN-certificaten worden gebruikt voor beveiligde gegevensuitwisseling en het verlengen ervan is essentieel om een veilige verbinding te behouden. 1. ...
HDN-certificaat verlengen en koppelen in Adviesbox
Voor de verlenging van een HDN-certificaat zijn er meestal enkele belangrijke stappen om te volgen. HDN-certificaten worden gebruikt voor beveiligde gegevensuitwisseling en het verlengen ervan is essentieel om een veilige verbinding te behouden. ...
HDN-certificaat activeren en koppelen
Melding: HS926: Node kon niet worden geactiveerd. Reden: Er is een onverwachte fout opgetreden. Operation returned an invalid status code 'NotFound' Dit geeft aan dat de betreffende node niet gevonden kan worden in het systeem of niet gekoppeld is ...
HDN-aansluitnummer niet geregistreerd in poortwachter
Wanneer deze statusmelding verschijnt betekent dat het HDN-aansluitnummer nog niet bekend of geregistreerd is bij de serviceprovider of geldverstrekker. Mogelijke oorzaken zijn: Een verlopen of ongeldig HDN-certificaat. Het HDN-nummer van de ...
Verbinding met de HDN Proxy API
De melding: ERROR: HS924: De actie 'node activeren' is afgebroken. geeft aan dat de actie 'node activeren' niet is gelukt omdat er geen verbinding kon worden gemaakt met de HDN Proxy API. Mogelijke oorzaken en stappen om dit probleem te verhelpen ...