HDN-aanvraag opnieuw versturen
- ga
naar het tabblad klanten
- kopieer
de aanvraag via kopiƫren
- evt. wijzigingen doorvoeren
- verstuur opnieuw de aanvraag
voor het versturen krijg je de onderstaande melding:
![](https://support.adviesbox.nl/galleryDocuments/edbsn8ff74f867c6547896f5b9c50844ae666664c9e2e895d5d1926f5d80d37a623d9e82f0b7b75e5de4126e167ca6ade849b?inline=true)
Bij de eerste optie wordt er een wijziging verstuurd op de lopende aanvraag. Kies je voor de tweede optie? Dan wordt er een nieuwe aanvraag verstuurd.
OF
- open
het advies
- klik
linksboven op advies
- klik op opslaan als nieuw advies
- geef het advies een nieuwe naam
- voer eventuele wijzigingen in
- verstuur opnieuw de aanvraag
voor het versturen krijg je de onderstaande melding:
![](https://support.adviesbox.nl/galleryDocuments/edbsn8ff74f867c6547896f5b9c50844ae666664c9e2e895d5d1926f5d80d37a623d9e82f0b7b75e5de4126e167ca6ade849b?inline=true)
Bij de eerste optie wordt er een wijziging verstuurd op de lopende aanvraag. Kies je voor de tweede optie? Dan wordt er een nieuwe aanvraag verstuurd.