Waarom kan ik bij Florius geen reden voor de maatwerkoplossing (explain) kiezen?

Waarom kan ik bij Florius geen reden voor de maatwerkoplossing (explain) kiezen?

Indien er in de aanvraag /lening de explain geen reden kan worden gekozen in de explainbox, dan wordt deze maatwerk niet ondersteund door de maatschappij.



    • Related Articles

    • Maatwerkoplossing inschakelen of uitschakelen bij een lening

      Bij het aanvragen van een lening is er een vinkje voor Maatwerk. Afhankelijk van de maatschappij (verstrekker) en de beschikbare opties, moet het vinkje wel of niet aangezet kunnen worden. Navigeer naar "Aanvraag" Ga in het systeem naar het ...
    • Koppeling: XML export voor MyView

      1 Inleiding Dit document beschrijft in het kort de mogelijkheid om een XML bericht vanuit Adviesbox met de de standaard XML koppeling te exprorteren naar MyView. We maken hierbij gebruik van de standaard adviesboxfunctionaliteit. Voor de algemene ...
    • Waarom kan ik niet voor de NIBC Direct Investeringshypotheek kiezen?

      De NIBC Direct Investeringshypotheek kan in Adviesbox gekozen worden als minimaal aan de volgende voorwaarden is voldaan: - Het betreft bestaande bouw, geen nieuwbouw, - Het betreft een tweede woning, - Het is een aanvraag zonder NHG, - De minimale ...
    • Kan ik bij het versturen van een HDN-aanvraag alleen kiezen voor Aanvraag naar notaris?

      Wellicht is er al een HDN aanvraag gedaan binnen dit advies. Kies voor menu Advies - 'Opslaan als nieuw advies' en geef het nieuwe advies een herkenbare naam. Als u nu van tabblad wisselt en weer naar tabblad (HDN) Aanvraag gaat kunt u dan weer de ...
    • HDN-aanvraag opnieuw versturen

      ga naar het tabblad klanten kopieer de aanvraag via kopiëren evt. wijzigingen doorvoeren verstuur opnieuw de aanvraag voor het versturen krijg je de onderstaande melding: Bij de eerste optie wordt er een wijziging verstuurd op de lopende aanvraag. ...