Waarom kan ik bij Florius geen reden voor de maatwerkoplossing (explain) kiezen?
Waarom kan ik bij Florius geen reden voor de maatwerkoplossing (explain) kiezen?
Indien er in de aanvraag /lening de explain geen reden kan worden
gekozen in de explainbox, dan wordt deze maatwerk niet ondersteund door de
maatschappij.
1 Inleiding Dit document beschrijft in het kort de mogelijkheid om een XML bericht vanuit Adviesbox met de de standaard XML koppeling te exprorteren naar MyView. We maken hierbij gebruik van de standaard adviesboxfunctionaliteit. Voor de algemene ...
ga naar het tabblad klanten kopieer de aanvraag via kopiëren evt. wijzigingen doorvoeren verstuur opnieuw de aanvraag voor het versturen krijg je de onderstaande melding: Bij de eerste optie wordt er een wijziging verstuurd op de lopende aanvraag. ...
In de woonsituatie is ook het tweede pand als 2e woning aangeduid. Dit is de tweede woning te zijn. Dan krijg je op Acceptatie een melding dat deze niet getoetst kan worden. Als je dan naar Aanvraag gaat en aanvraag aanmaken doet, krijg je de melding ...
De NIBC Direct Investeringshypotheek kan in Adviesbox gekozen worden als minimaal aan de volgende voorwaarden is voldaan: - Het betreft bestaande bouw, geen nieuwbouw, - Het betreft een tweede woning, - Het is een aanvraag zonder NHG, - De minimale ...
Wellicht is er al een HDN aanvraag gedaan binnen dit advies. Kies voor menu Advies - 'Opslaan als nieuw advies' en geef het nieuwe advies een herkenbare naam. Als u nu van tabblad wisselt en weer naar tabblad (HDN) Aanvraag gaat kunt u dan weer de ...