Geen verbinding met de Adviezendatabase
Wanneer er geen verbinding met de Adviezendatabase gemaakt kan worden, geeft meestal aan dat er een probleem is met de toegang tot de database.
Dit kan verschillende oorzaken hebben en is vaak eenvoudig op te lossen door enkele handmatige stappen uit te voeren.
Voor vragen of ondersteuning bel onze ServiceDesk op: 0182-200309 of neem contact op met de systeembeheerder.
Related Articles
HDN Service - Toegang geweigerd UNC Pad - WorkGroup
Tijdens het instellen van het Adviesbox HDN platform moeten er bij de Inkomende, Uitgaande en Error berichten mappen aangegeven worden waar de HDN service deze berichten neer moet gaan zetten. - In veel gevallen zullen deze mappen al aangegeven zijn ...
Verbinding met de HDN Proxy API
De melding: ERROR: HS924: De actie 'node activeren' is afgebroken. geeft aan dat de actie 'node activeren' niet is gelukt omdat er geen verbinding kon worden gemaakt met de HDN Proxy API. Mogelijke oorzaken en stappen om dit probleem te verhelpen ...
HDN-aansluitnummer niet geregistreerd in poortwachter
Wanneer deze statusmelding verschijnt betekent dat het HDN-aansluitnummer nog niet bekend of geregistreerd is bij de serviceprovider of geldverstrekker. Mogelijke oorzaken zijn: Een verlopen of ongeldig HDN-certificaat. Het HDN-nummer van de ...
Instellingen voor HDN-verkeer delen met andere systemen bij een gedeelde database
Instellingen voor HDN-verkeer delen met andere systemen bij een gedeelde database Standaard zal wanneer je de instellingen voor HDN-verkeer aanpast en opslaat, dat alleen worden toegepast voor het systeem waar je op dat moment mee aan het werk bent. ...
Waarom treden er af en toe foutmeldingen op bij de verbinding met de database?
Adviesbox kan werken met twee type databases: Access en SQL. Deze beschrijving heeft betrekking op het eerste type. De Access database van Adviesbox heeft de naam 'Adviezen.mdb'. Er zijn ook overige databases zoals Tarieven.mdb. Als u Adviezen.mdb op ...