Waarom is de e-mail verstuurd naar info@nationalenotaris.nl nadat ik een notarisaanvraag richting Netwerk Notarissen had gedaan?

Waarom is de e-mail verstuurd naar info@nationalenotaris.nl nadat ik een notarisaanvraag richting Netwerk Notarissen had gedaan?

Er kan alleen via de HDN naar Nationale Notarissen documenten worden verstuurd.

U kunt wel een notaris invoeren bij Onderhoud > Beheer Partijen > Notarissen.

De ingevoerde notaris kan in de aanvraag gekozen worden ter completering van de aanvraag.



    • Related Articles

    • Koppeling: Nationale Notaris

      Inleiding Deze gebruikersinstructie beschrijft hoe een opdracht verstrekt kan worden aan de Nationale Notaris via Adviesbox. Hierbij wordt uitgegaan van een basiskennis van Adviesbox en dat er een aanstelling bij de Nationale Notaris is Als u nog ...
    • Hoe kan ik een hypotheekvoorstel per e-mail naar de geldverstrekker versturen?

      In het Voorstel gaat u naar linksboven Advies > Exporteren en e-mailen. In onderstaand scherm geeft u aan het e-mailadres of het anoniem moet ja/nee. HDNschema valideren ja/nee :> Verstuur.
    • Koppeling: Advieskeuze.nl

      1 Inleiding De Advieskeuze.nl is een review platform waar consumenten de financieel dienstverlener kunnen beoordelen. Deze werkinstructie beschrijft hoe in Adviesbox de koppeling met Advieskeuze.nl ingesteld kan worden en hoe vervolgens de ...
    • Kan ik bij het versturen van een HDN-aanvraag alleen kiezen voor Aanvraag naar notaris?

      Wellicht is er al een HDN aanvraag gedaan binnen dit advies. Kies voor menu Advies - 'Opslaan als nieuw advies' en geef het nieuwe advies een herkenbare naam. Als u nu van tabblad wisselt en weer naar tabblad (HDN) Aanvraag gaat kunt u dan weer de ...
    • Is mijn HDN aanvraag verstuurd?

      Raadpleeg allereerst het HDN scherm (HDN > Verzenden / Ontvangen). Hier kan je een Richting en een Naam van de ontvangende partij vinden. Onder Richting kunnen we 3 statussen ontvangen: Verzonden - Als deze status er staat kan je er vanuit gaan dat ...