Wat kan ik doen als ik de HDN-melding krijg dat het huisnummer van de woning niet goed is?
Wat kan ik doen als ik de HDN-melding krijg dat het huisnummer van de woning niet goed is?
Bij
de woning is een - teken vermeld die was aangepast bij de Personalia maar niet
automatisch bij tabblad Woning. Ook bij Aanvraag / Taxatie & Validatie kies voor een taxatiebureau en past dat hier ook aan.
Na aanpassing van de postcode bij (a) Inventarisatie - Personalia moet ook bij (b) Inventarisatie - Woonsituatie bij huidig pand het vinkje Adres gelijk aan woonadres uit- en weer aan worden gezet om deze aan te passen. (a): (b): Let op! Bij tabblad ...
Je krijgt de melding: "Dossier blijft open staan bij andere gebruiker. Gegevens kunnen verloren gaan als ik door ga, wil je doorgaan Ja? Laat de andere gebruiker het dossier sluiten." Je kunt de melding gewoon negeren en het advies betreden. Waarom ...
In de woonsituatie is ook het tweede pand als 2e woning aangeduid. Dit is de tweede woning te zijn. Dan krijg je op Acceptatie een melding dat deze niet getoetst kan worden. Als je dan naar Aanvraag gaat en aanvraag aanmaken doet, krijg je de melding ...
Het gaat om de aanvullende gegevens op tabblad Aanvraag - Lening. In een HDN bericht is ruimte voor 5 x 69, dus 345 tekens. Als u de aanvullende gegevens inkort dan kan de aanvraag verstuurd worden.