De melding in de afbeelding duidt op een niet-kritieke fout die optreed bij het samenstellen van een adviesrapport in Adviesbox.
Dit wordt veroorzaakt doordat Microsoft Office het bestand blokkeert vanwege de beveiligingsinstellingen in het Vertrouwenscentrum.
Onderstaande stappen kunnen worden uitgevoerd om de melding te herstellen.
1. Open Word of Excel, navigeer vervolgens naar het menu
Bestand en kies daar de optie
Opties om de instellingen te openen.

2. Navigeer naar het tabblad Vertrouwenscentrum en klik vervolgens op de knop Instellingen voor het Vertrouwenscentrum om de beveiligingsopties te openen.
3. Navigeer naar de Instellingen voor bestandsblokkering en zoek vervolgens het bestandstype op dat geopend dient te worden.
4. Haal het vinkje weg bij Openen blokkeren voor dit bestandstype en klik daarna op OK om de wijziging op te slaan.
Opmerking:
Voor elk bestandstype kunnen de selectievakjes Openen en Opslaan worden ingeschakeld.
Bij Openen wordt het bestandstype in Word geblokkeerd of geopend in de beveiligde weergave, en bij Opslaan kan dit bestandstype niet in Word worden opgeslagen.
5. Herstart Adviesbox en probeer het rapport opnieuw te genereren nadat de instellingen zijn aangepast.
Voor vragen bel onze ServiceDesk op: 0182-200309 of neem contact op met de systeembeheerder.