Bij het klikken op het acceptatiebutton kan het voorkomen dat er een kritieke fout optreedt.
Hieronder enkele stappen om het handmatig op te lossen.
1. Klik op de Zelf oplossen in het scherm en voer een componenten registratie uit.
Opmerking:
Na het uitvoeren van een componentenregistratiescan kan het voorkomen dat het proces niet volledig wordt voltooid, waardoor de kritieke foutmelding in beeld blijft bij het klikken op de acceptatiebutton.
Dan kan er handmatig een scan gedaan worden.
1. Klik op de Start-knop, typ cmd of opdrachtprompt
in de zoekbalk, klik met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt in de resultaten.
Kies Als administrator uitvoeren en bevestig vervolgens met Ja in het venster van Gebruikers-accountbeheer om de opdrachtprompt met beheerdersrechten te openen.
Opmerking:
De opdrachtprompt in Windows, ook bekend als de command prompt of cmd, is een ingebouwde tool waarmee acties op de computer kunnen worden uitgevoerd via tekstinvoer.
2. kopieer regel:
regsvr32 "C:\Program Files (x86)\Hypobox\Bin\HypoboxAcceptatie.ocx" plak deze in het opdrachtpromptmenu.
Druk daarna op Enter.
Opmerking:
Er verschijnt een pop-up dat de handmatige scan geslaagd is. Klik op OK.
3. kopieer regel:
regsvr32 "C:\Program Files (x86)\Hypobox\Bin\HypoboxApplication.dll" plak deze in het opdrachtpromptmenu.
Druk daarna op
Enter.
Opmerking:
Er verschijnt een pop-up dat de handmatige scan geslaagd is. Klik op
OK.
Na het uitvoeren van deze handeling hoeft er geen automatische componenten registratie meer uitgevoerd te worden.
4. controleer of de acceptatiebutton werkt.
Voor vragen of ondersteuning bel onze ServiceDesk op: 0182-200309 of neem contact op met de systeembeheerder.